Responsive image

Maatwerk software voor het regelen van uitvaarten

BaseControl is goed bekend met de uitvaart branche

BaseControl heeft veel ervaring met maatwerk software voor het regelen van uitvaarten.

Daardoor zijn wij inmiddels goed bekend met de 'ins and outs' van de uitvaart branche. Vanuit deze algemene kennis, maken wij ook samen met u een mooi pakket op maat dat geheel voldoet aan uw wensen en eisen.

Meer dan alleen een database

Onze maatwerk software is gericht op meerdere aspecten. U kunt hiermee:

  • eenvoudig gegevens vastleggen en terugvinden
  • communiceren naar alle betrokkenen
  • het hele uitvaartproces bewaken / monitoren
  • managementinformatie verkrijgen
  • makkelijker de Algemene Verordening Gegevensbescherming naleven

Gegevens vastleggen

Dit spreekt voor zich. De enorme hoeveelheid gegevens die bij een uitvaart komen kijken kunnen heel eenvoudig op een logische en ordelijke manier worden vastgelegd.

Communicatie

Bij het organiseren van een uitvaart komt veel communicatie kijken; niet alleen met de opdrachtgever, maar ook met bijvoorbeeld de uitvaartlocatie, plek van ceremonie, bloemisten, vervoerders, verzorgers, opbarings-/rouwcentra, cateraars, etc.

Met ons systeem voorziet u alle betrokkenen met één druk op de knop van precies die informatie, die zij nodig hebben voor het vervullen van hun rol in het proces.

Monitoren

Ons systeem maakt het mogelijk om heel eenvoudig de voortgang te monitoren van het regelen van een uitvaart. Zodat u in één oogopslag kunt zien wie wat wanneer al heeft gedaan en wat er nog moet gebeuren. Zo houdt u heel makkelijk het overzicht. Dat is niet alleen handig bij complexere uitvaarten, maar ook wanneer er meerdere medewerkers bij betrokken zijn.

Managementinformatie

Uiteraard kunt u met het systeem ook diverse management-rapportages maken. Zodat u het overzicht over het grotere geheel houdt en waar nodig kunt bijsturen in uw bedrijfsprocessen.

Algemene Verordening Gegevensbescherming

Tot slot biedt het systeem u diverse tools om de naleving van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) een stuk makkelijker te maken. De AVG treedt op 25 mei 2018 in werking en heeft zeker voor de uitvaartbranche grote impact. Dit vanwege de grote hoeveelheid privacy-gevoelige informatie die hierbij aan de orde is.

Meer weten?

Wilt u meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via
06 - 33 05 50 80 of via ons contactformulier.